システムエラーが発生したため、処理が正常に終了しませんでした。
ご不便をお掛けして大変申し訳ありません。
(Due to the system error, the process has not completed.
We are sorry for the inconvenience.)

このウィンドウを閉じ、トップ画面から再度ログインを行ってください。
(Please close this window and re-login from the front page.)

●申込みの「確認・決済」ボタンを押した際にこの画面が表示された場合
  同じIELTS IDにて再度ログイン後、申込みが完了しているかご確認ください。
  (申込みが完了している場合、ログイン後のメニュー画面から登録内容確認・
    変更画面へお進み頂くと、申込み情報が一覧に表示されます。)
   申込みが完了していなかった場合は、大変申し訳ありませんが
  再度申込みを行ってください。

●ブラウザの「戻る」ボタン等を押してこの画面が表示された場合は、
  ブラウザの「戻る」・「進む」は使用しないでください。

●ブラウザによってはスクリプト関係の設定でエラーとなる場合があります。
  (例:Internet Explorerをお使いの場合、「セキュリティ」を既定のレベル「中」、
  「プライバシー」のレベルを「中」以下に設定してください。)

●通信環境、回線の混雑具合により、正常に動作しない場合もありますので、
  その場合は時間をおいてお申し込みください。

※締切日間際は大変混み合い、アクセスがしづらい状況となる場合があります。
  余裕を持ってお申込みください。


IELTSに関するQ&Aは こちら をご覧ください。


(●If this screen appeared after pressing "Confirm/Payment" button,
please login with the same IELTS ID and see if your registration was successful.
(If your registration is completed, all your registered IELTS details will be listed.)
If you find it your registration was incomplete, please re-submit your registration.)

(●"Back" button on the browser can cause this screen to appear,
please avoid using both "Back" and "Forward" buttons on the browser.)

(●Depending on the browser you use, the default Security and Privacy settings may cause errors.
(eg: If you use Internet Explorer, set "middle level" for the Security, and "middle level"
for the Privacy.))

(●If the users connection is overloaded it may not operate normally. If this is the case, please try again later.)

(※When approaching the submissions deadline heavy site access may result in difficulties.
Please register in plenty of time.)


(Please refer here for IELTS Q&A.)